




4.
6.
-
za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi (tylko dla wysyłek krajowych).
-
kartą on-line (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) lub pay-by-link (płatności bankowe), poprzez system Przelewy24, eCard i Payu (niezależne od nas, nie mamy dostępu do danych zawartych na karcie lub na koncie)
- przelewem - rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.
Przy każdym towarze podany jest stan magazynowy, zaś towar zamówiony do 14.00 wysyłamy w tym samym dniu roboczym. W przypadku, braku towaru na magazynie informujemy klienta o czasie dostawy i oczekujemy na potwierdzenie tego terminu.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu jednego dnia roboczego od wysyłki z naszego magazynu. W przypadku reklamacji przesyłek zwrot pieniędzy następuje po potwierdzeniu przez przewoźnika zaginięcia towaru.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej DHL w serwisie podstawowym na następny dzień roboczy bez żadnych dodatkowych opcji. Każda taka wysyłka wymaga uzgodnienia z nami (poprzez e-mail), w przypadku jego braku, nie przyjmiemy przesyłki. W celu uniknięcia nieporozumień w przypadku zakupu części prosimy o podanie numeru seryjnego sprzętu aby zweryfikować kompatybilność danego podzespołu.
Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) kupujący (art.7), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
Wszelkie zwroty środków odbywają się zgodnie z płatnościami - opłacone przelewem przy pomocy przelewu, opłacone poprzez systemy Przelewy24, eCard lub Payu, poprzez te systemy lub przelewem, zaś opłacone gotówką tą samą gotówką.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. Dodatkowo od 25 maja 2018 na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego powszechnie przepisami RODO informujemy, że nie przetwarzamy żadnych danych klientów poza procedurą wysyłki towaru zamówionego w naszym sklepie. Procedura bycia zapomnianym, czyli usunięcia wszystkich danych odbywa się poprzez kontakt na dedykowany mail - rodo@acershop.pl.
11.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. Wszelkie roszczenia odnośnie dostępności towaru na magazynie w momencie zamawiania nie mają zastosowania z uwagi na sprzedaż towaru także innymi kanałami.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. Interpretacja niniejszego regulaminu jest w wyłącznej gestii administratora sklepu.
aktualizacja: 12.04.2023
Dane przedsiębiorcy:
ISOTEC Bartłomiej Kossek
ul. Żabińskiego 6
02-793 Warszawa
NIP: 113-061-12-05
Regon: 012193640
tel 22 402 10 52, 605 260 844
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.